dilluns, 1 de juny del 2020

CATALÀ 6èB I VALORS 6èB SETMANA 1 AL 5 JUNY


Hola estimats alumnes, ja som al juny i l'estiu ja s'ensuma. A partir d'ara ja no vos posarem tantes tasques però és important que les continueu fent i bé.

CATALÀ

TASCA 1
Aquesta setmana heu de fer una reflexió del vostre pas per l’escola Puig de sa Ginesta en un DOCUMENT WORD (no escrit al quadern) i envieu-lo al meu correu electrònic. Ha de ser un escrit ben guapo i emotiu. Els mestres farem un recull i al final de curs les vostres famílies i vosaltres podreu veure els textos de tots els vostres companys/es.
Pensau en els millors moments que heu viscut, què vos han aportat els vostres amics/gues i els
vostres mestres, recordau sortides, activitats interessants, el que volgueu..., parlau de com vos sentiu en aquest moment que l’heu de deixar... i que formareu part d’una altra “gran família”:
l’institut!!!!
L'escrit ha de tenir entre 100 i 120 paraules aproximadament. Vigila amb les faltes d'ortografia, punts i comes i que al llegir-ho, s'entengui.

TASCA2

Em podríeu dir quina és la vostra cançó preferida? Pot ser amb lletra o sense i en qualsevol llengua. Gràcies.
DATA D'ENTREGA 5 DE JUNY AL MEU CORREU ELECTRÒNIC

VALORS

Podeu mirar aquest vídeo titulat “Coa de sirena” i em deis la vostra opinió.


DATA D'ENTREGA 5 DE JUNY AL MEU CORREU ELECTRÒNIC




1 comentari: