dimarts, 24 de març del 2020

BON DIMARTS 6èA!!!

Boooon diaaaa a tooooooootssss!!! Tutto benne a casa??

Ahir vos vaig enviar una feina d'escriure sobre el que vareu fer el cap de setmana. Pensau, per favor, que ha de ser un escrit d'un full per davant que ja esteim a 6è. Heu de fer servir connectors, etc.

Alguns de voltros vàreu rebre una trucada d'incognito... avui continuaré cridant-vos per xerrar un poquet 🙊. La veritat és que m'alegra poder estar en contacte amb voltros, encara que sigui per telèfon!

Anem per feienes...

CATALÀ: El que més estaveu desitjant (C_ _ _ _ , tu la primera!😂😂😂😂)

EL CONTE DEL PRONOM

Com amb la resta de personatges, feis un dibuix i escriviu els diferents tipus de pronoms que hi han. Pensau que fa un temps, vaig donar uns apunts amb tota aquesta informació!

Con esto y un bizcocho...hasta mañana las 8! Bé qui diu les 8 diu les 9...

I si vos fa ganes... ESCOLTAU-LA... JO HO ESTIC FENT! Ja sabeu que M'ENCANTAA!! I BALLAAAAUUUU AMB MOLTES GANEEEES!!!



Abraçada colectivaaaaaaa!!!!

VOS ESTIM MOLT! Alicia 💓

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada