dilluns, 23 de març del 2020

SEGONA SETMANAAAA 6èA!!!

Alooooohaaaaaa!!! Com estau guapetooooons!!!???  Jo molt bé... a l'oficina 💁💻 amb la meva companya de pis 😻
He enviat un missatge als pares avisant de que aniré cridant-vos per telèfon per tal de xerrar un poquet amb voltros (que ja vos enyor molt) i així si teniu qualque dubte o el que sigui m'ho podeu demanar.

Per avui les tasques d'anglès ja estan penjades, així com la correcció de la fitxa de YESTERDAY.

De català vos demanaria que faceu un escrit explicant com ha estat tot el vostre cap de setmana (dissabte i diumenge) sense sortir de casa. Pensau en dur un ordre cronològic (ordenat tot en el temps). Podeu explicar el que heu fet, com vos heu sentit (molt important), amb qui heu fet videoconferències, etc.

Teniu en compte les majúscules, els punts i seguits, els punts i a part (molt necessàris quan canviam de tema) i els CONNECTORS!

Aquest escrit ens servirà per practicar l'expressió escrita, per poder plasmar els nostres sentiments i més endavant farem una altra feina amb ell. Si voleu, m'ho podeu enviar per correu i així puc fer un buidatge de les parts més importants. Ho podeu fer amb ordinador, si voleu o teniu, a ma... Vos deix fins dijous per enviar-ho (no és obligatori), fer-lo si que ho és!!!

He vist que m'heu deixat comentaris. M'agrada molt veure'ls 😍. Jo vos desitg de tot cor una bona setmana i vos enviï una super abraçada.

Alicia 💓

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada