dimarts, 31 de març del 2020

DIMARTS 6èA 31-03-2020 (1 DIA MENOOOOOS!!!!)


We zijn al dinsdag! Wat als het was Russisch !! 
Com estan els meus nins estimats?? A tope de forces, oi!? 💪💪
Per avui! 
CATALÀ: Correcció de les dues pàgines d'ortografia.


Heu de fer aquesta pàgineta d'ortografia sobre accentuació que sempre va bé repassar. L'activitat d'unir amb fletxes no va bé. Ho tenc en compte!
Una vegada acabada la fitxa li donau a TERMINADOENVIAR MIS RESPUESTAS A MI PROFESOR. Una vegada aquí, heu de posar el vostre nom complet, el curs, nom de l'assignatura (potser enviem tasques d'altres que no siguin català per això vos avís) i el mail que vos he deixat a l'exemple. aliciaroman@ceippuigdesaginesta.com i li donau a SEND. Així jo ho rebré i podré veure qui ho ha fet i com vos ha anat!👉👦👧

QUE LA FORÇA VOS ACOMPANY!
💕ALICIA💕





12 comentaris:

  1. Alicia en el exercisi numero un cuan unex amb fletxes cuan poso un se posa però cuan poso un altre encima despareix el altre

    ResponElimina
  2. Respostes
    1. Alicia Ho intent tots els dies pero no em deixa enviar jo poso el nom complet, el curs, la asignatura y el teu correu electronic pero no em deixa I si no deixa no Puc fer res

      Elimina
  3. Y como lo hacemos si no lo podemos unir?

    ResponElimina
  4. HOLAAA!! he posat que no se faci aquesta activitat de unir!

    ResponElimina
  5. Alicia le doy a enviar respuestas al profesor y no me deja solo te lo decia para q sepas q lo he echo 🌺 att:ruth

    ResponElimina